mandag den 19. juli 2010

Life of a WAG

WAG (Wives and girlfriends) betyder kone eller kaereste til en fodboldspiller/professionel sportsudoever. Blev foerst benyttet af den britiske tabloidpresse om Premier Leagues mest profilerede spilleres partnere.

Vi er flyttet til Weehawken, New Jersey, fordi min 'ven' spiller professionel soccer 'over here'. Lejligheden, vi bor i, ligger lige ud til Hudson River og har delvis udsigt over til Manhattan, som isaer om aftenen lyser helt fantastisk op fra terassen. (Det er en vaad Henri Silberman-droem)

Min 'ven' kom hertil for nogle maaneder siden, mens jeg selv har vaeret i USA i lidt over tre uger nu, hvor den bare har staaet paa solbadning, daiquiris ved poolen og shopping selvfoelgelig i verdens fedeste modeby. OMG.

Jeg foeler virkelig, at mit liv giver mening som min partners stoette her i livet (isaer naar vi bor i New York), som den evige soulmate, den han bare kan komme hjem til efter en laang og rigtig modbydelig haard traening og saa bare vaere sig selv og bare snakke ud og stresse super meget af - "a solid rock in life", som vi siger herovre..

Som WAG har man ikke noget decideret job, men istedet inderholder en typisk dag rengoering af lejligheden, indkoeb, toejvask, oprydning, madlavning samt generel varetagelse af hjemmet plus selvfoelgelig cardio og pilates (Gotta keep looking smokin').
Min dag er super busy, saa selvfoelgelg skal jeg ogsaa have det jeg kalder min daglige 'alene/forkaelelsestid', der kan vaere frokost i SoHo med de andre WAGs, shop-amok paa 5th Avenue eller en spa/facial-tid i TriBeCa (lad os lige vente lidt med Botox-cirkuset, til vi ser, hvad Ole H. har tryllet frem af ny mirakelcreme..)..

Livet er virkelig herligt..

TV3, ring til mig - vi laver en spinoff paa Danske Hollywoodfruer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar